۳ پاسخ

من‌هوبر دارم خوبه بنظرم

من هوبر دارم راضیم

عزیزم من یدونه دارم اصلا استفاده هم نکردم همراه سیسمونی گرفتم تا بچه هم دنیا بیاد ماشینو فروختیم به کارم نیومد میخوای همون قبمت که خریدم بدم بهت

سوال های مرتبط