۷ پاسخ

۴یا۵قاشق مریا خوری اونم با گوشی و کلی ادا اصول که در میارم

دو قاشق. نهایت خیلی گرسته باشه ۳ قاشق غذاخوری

هر چقد بخاد میدم نمیشنارم

ده قاشق کوچک

دوقاشق غذاخوری پر

شامش استامبولی با گوشت چرخ کرده بود شام خودمون برنج گذاشتم میخوام روش سیب زمینی سرخ کنم خسته شدیم از خورشت و اینا.حدود ۱۰یا۱۱قاشق غذا خوری من با قاشق چایی خوری نمیدم با ماست و آب دخترم خوراکش خوبه خوب میخوره اما تحرکش زیاده وزنش معمولی

یک پیاله

سوال های مرتبط