برای سزارین اختیاری باید نامه دکتر زنان داشت

۴ پاسخ

اره باید پول بدی بهش ولی

والا من با این دیابت و فشار دارم دکترم برای دولتی فقط برام نوشت این خانم با سابقه فشار و دیابت و ... بارداری جهت بررسی معرفیمیگردد . ننوشت سزارین کنین

اره من امروز درگیرش بودم دکترمم هنوز جواب قطعی نداده

آره دیگه

سوال های مرتبط