۷ پاسخ

عزیزم وضعیت مملکت انقد شخمی عه اونایی هم ک کار داشتن بیکار شدن با کلی سرمایه و تخصص😅

هییی خواهر کار مردا هم خوابیده بااین وضعیت قشنگ مملکت دیگ زنا بماند

منم فکرم مشغوله دنبال کارم

منم دلم میخاددرامدداشته باشم دستم توجیب خودم باشه ولی خب نمیدونم چه کاری بابچه هم که نمیشه هرکاری انجام داد

منم میخام
هر چی فک میکنم به نتیجه نمیرسم🥲

پرستارم ۲۰ تومن🤕

بمنم بگین

سوال های مرتبط