۱۹ پاسخ

مقصر شوهرمه ک ننش رو مخمه منم میرینم ب شوهرم

محلش نمیدم و کاری ک میگه عکسشو انجام. میدم
خیلی حال میده😁😁

محدود کردن رفت آمد
رو ندادن
کم محلی کردن

همیشه رو مخ هست بهش محل نمیدم اصلا

توسل😶

حرص وسکوت

خدایی تو مخ نیست

فقط فاصله گرفتن

والا بی محلی و نشنیدن بدشانسی تو ی خونم هسیم دیشب اومد خونمون اینقد ادا اومد افاده کرده ناز اومد هیچی نمیخورد حرف نمیزد مهمونم داشتم میخواسم خودما جر بدم یکی نیس بهش بگه نیا مگه مجبوری😐😐😐

خداروشکر رو‌مخ نیس

انقد نمیرم خونش و محلش نمیدم ک خودش به غلط کردن بیوفته

میرینم بهش زنیکه عن

جواب نمیدم تا خودش ساکت شه بی احترامی کنم شوهرم یاد میگیره به خانوادم بی احترامی میکنه بعد قاتل میشم☹️

دوری میکنم زیاد نمیرم پیششون

من بعضی مواقع کاملا جوابشو میدم.

ماهم میریم تو مخش

جدیدا میرینم بهش مجبوره خفه شه تا خفش نکنم

حرص میخورم

رو مخ نیست

سوال های مرتبط