شیر پپتی با اچ آ فرق داره؟

۳ پاسخ

عزیزم‌من از۷ ماهگی پپتی میدم عاااالیه وزن دهیش دخترمن ماشالله وزنش خیلی خوبه منکه راضیم

هردوش وزندهی دارن
اچ ا برا خفیف
پپتی متوسط

پپتی برای حساسیت شدیده وزن دهی نداره
اچ آ برای حساسیت کمه و وزن دهیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی هام مامان مامان نی نی هام ۱ سالگی
مامان گل های من ❤️🫠 مامان گل های من ❤️🫠 ۱۴ ماهگی