۳ پاسخ

منو باباش سرمون کوچیکه

مشکلی که ندارن نمیخاد ببرم ببرم دکتر

فک نمیکنم به بزرگی سر نوه عمم باشه، جوری بزرگ بود گردنشو نمیتونم کنترل کنه سرش اونقد بزرگ بود الان کلاس سومه سالم سالم ولی سرش همچنان خیلی بزرگع ارثیه به باباش رفته

سوال های مرتبط