اسم دامون قشنگه یا هیرا؟

۱۳ پاسخ

بستگی ب محل زندگی و مدرسه ای ک دراینده میخوای بزاری دارع. دیگ منو تو همشهریم و تو کرمانشاه زندگی مکنیم. خودت خبر از فرهنگ کرمانشاه داری. چقدر اسمارپ مسخره میکنن. مخصوصا پسر. چون تو فاز جالی هستن 😂درسته میشن نسل جدید و اسما همه جدیده ولی باز هستن ک تو مدرسع مسخره کنن. من خودم اسمم سحر. کل مدرسه بهم گفتن سه خَر🫥🫥🫥🚶🏼‍♀️‍➡️🫡تا راهنمایی رفتم مدرسه استقلال دیدم ازی خبرا نیست دختر داییم معلم مدرسع ۶ بهمنه. همه اسمای خفن. برنا. اور مزد پندار. و… میگف مدرسع دولتی پایین شهرم بودم همه علی محمد 😂😂😂بخداذخیلی تاثیر دارع. محل سکونت برا اسم پسر ایندمان.

هیرا نزار توروخدا به فکر بچه باش پس فردا بزرگ بشه بره اجتماع آدم بی فرهنگ زیاد هست مسخرش میکنن دامون قشنگ تره

دامون 🦋

دامون

هیرا قشنگه

والا جفتش

دامون چیه

دامون یکی از اسماییه که تو مجردی شنیدم و خوشم اومد خیلی خاصه به نظرم

هیرا.

هیراااا

هیرا

دامون معنیش قشنگتره

دامون

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙🐣 مامان هیرا💙🐣 ۵ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا مامان هیرا ۶ ماهگی
مامان دلبرک مامان دلبرک ۷ ماهگی
مامان هامین جون🍼🩵🤱 مامان هامین جون🍼🩵🤱 روزهای ابتدایی تولد