۳ پاسخ

بله خوبه ولی اگر یبوست داره نده

پودر سنجد خیلی برای سفت شدن استخوان ها خوبه منتها زیادش یبوست میاره سعی کن هفته ای یکی دوبار استفاده کنی

فک کنم نفخ داشته باشه

سوال های مرتبط