یا توجه به ان تی
۱۸ هفته ۴ روز خوبه برا آنومالی؟؟

۶ پاسخ

آره من ۱۸هفته بودم رفتم

خیلی خوبه

آره بابا من ۱۷ و ۴ روز رفتم‌

اره عالیه

عالیهه

اره خوبه
من تو ۱۷هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد