بچها انومالی ۱۸ هفته ۴ -۵ روز خوبه؟؟؟؟

۹ پاسخ

منم ۱۸هفته ۵ روزم میرم

من برای ۲۹,وقت دارم میشم ۱۸و۴

اره بهترش ۱۸ هفته و ۳ روز

اره منم هجده و دو روز رقتم

اره من ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم

بله از ۱۸هفته خوبه

آره عالیه من بارداری اولم ۱۷ هفته ۶ روز رفتم 😄 دومی رو ۱۸ هفته ۲ روز

اره عزیزم منم ۱۸هفته و ۵روز رفتم

ارع من 18 هفته و 5 روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اسرا مامان اسرا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی