اپتامیل پرونترا خوبه برا وزن‌دهی ؟

۸ پاسخ

آره من میدم وزن دهی هم خوبه

ولی پیدا کردنش سخته

اره خوبه من به دخترم میدم

اپتامیل کلا شیر رژیمی هست
وزن دهی در حد استاندارد داره
نه زیاد
بجز اپتامیل پپتی جونیور ( طبق تجربه شخصی من اصلااااااااااا وزن دهی نداشت )

اره خوبه

من دادم اصلا وزن نگرفت
ضمنا بوی خوبی هم نداره

برا رفلاکسیایه؟!

دوستم میداد ب دخترش خوب وزن گرفته بود

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی