۷ پاسخ

خیر ، واسه بچه ها ۳۸ به بالا تب محسوب میشه ( البته که دکتر دخترم گفت ۳۷.۵ به بالا )

احتمالا یکم گرمشه، لباسشو کم کن، محیطو خنک کن. همین.

نه بابا
تب نداره
تا ۳۷ عالیه
تا ۳۷ و نیم لب مرز
خدا نکرده بالاتر تب محسوب میشه

ن عزیزم تب نیست
37.5 تازههه شروع تبه
38 دیگه کاملا تبه

بیشتر از 37 باشه تبه عزیزم

نه....

ن عزیزم تب نداره ۳۸.۵ب بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط