خیر ، واسه بچه ها ۳۸ به بالا تب محسوب میشه ( البته که دکتر دخترم گفت ۳۷.۵ به بالا )
احتمالا یکم گرمشه، لباسشو کم کن، محیطو خنک کن. همین.
نه بابا
تب نداره
تا ۳۷ عالیه
تا ۳۷ و نیم لب مرز
خدا نکرده بالاتر تب محسوب میشه
ن عزیزم تب نیست
37.5 تازههه شروع تبه
38 دیگه کاملا تبه
بیشتر از 37 باشه تبه عزیزم
نه....
ن عزیزم تب نداره ۳۸.۵ب بالا تب حساب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.