لطفا لطفا جواب بدین
تب دخترم۳۸/۴ ببرم دکتر؟؟؟

۷ پاسخ

اگ با پاشویه و استامینوفن تا ۲۴ساعت نتونستی کنترل کنی ببرش حتما
مراقب باش حواست باشه

با گلاب بدنشو خیس کنم اروم با پنبه بکش رو بدنش پاشویه کن میاد پایین بعد از پاراکید تا یه ربع تبش می‌ره بالا اول بعد آروم میاد پایین نگران نباش

ببرش

زیاد لباس تنش نکن اتاق خنک باشه

نه عزیزم لباساشو کم کن استامینفون بده دیدی نمیاد پایین یه دوش بگیرتش پاشویه کن

پاراکید بدید ۶قطره هر چهار ساعت

استامینوفن دادی بهش

سوال های مرتبط

مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی