۳ پاسخ

من هرشب میخورم

من خيليارو ديدم فاموتيدين ميخورن اما دكتر خودم موافقش نبود بهم شربت لاكسى ژل داد

نه برای منم نوشت گفت وقتی درد داری بخور

سوال های مرتبط