۸ پاسخ

من با داشتن دوتا بچه و وجود کیست و تنبلی شدید با جلوگیری طبیعی ناخواسته باردار شدم
هنوزم از رو نمیریم و طبیعی جلوگیری داریم🤣🤣🤣🤣🤣🤣

فعلا طبیعی

طبیعی

کاندوم 🥴🤐🤐

طبیعی

کاندوم مطمئن ترین راهه

من طبیعی ،ودوتاوحاملگیهام باخواست خودم بوده

طبیعی 💔💔

سوال های مرتبط

مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی