سلام خانما فرنی با کدوسبز رو چجوری درست کنم؟

۱ پاسخ

کلا هر مدل فرنی میخوای درست کنی
بزار اون میوه یا سبزیجات با آب بپزه بعد هنوز آب داره با گوشت کوب برقی یا مخلوط کن قشنگ میکسش کن حالت شیرموز اون طوری میشه غلظتش بعد آرد برنج بریز بزار بپزه

البته فرنی انواع میوه خوب میشه
فکر نکنم با سبزیجات فرنی خوب بشه
کدو رو بزار بپزه پوره اش کن با کره بده

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی
مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان همه کسم مامان همه کسم ۱ سالگی