برام دعا کنید
ممکنه ختم بارداری بدن😭😭

تصویر
۲۶ پاسخ

انشاءالله به سلامتی بگذره ولی تو تاپیک زده ۷خرداد زایمانتون و..

انشالله که صحیحو سالم بغلش بگیری😍
حتی اگه ختم بارداری هم بدن بچت کامله شاید فقط در حد چند روز بره دستگاه

ان شالله ک ب سلامتی و خوشی بغل میکنی نی نی گلتو عزیزم

خدانکنه عزیزم

ممنون از دلگرمیاتون دوستای گلم انشالله نینی هاتونو ب سلامتی بغل بگیرید ❤️❤️

انشااالا بسلامتی بغلش میگیری🌹🫶🏻

نگران نباش عزیزم حتی اگه ختم بارداری هم بزنن اصلا هم خطرناک نیس همین یه ماه پیش یه بچه داشتیم 34هفته بدنیا اومد الان باید ببینی شبیهه دسته گله تازه یه ماهش هس الان کلی سالم وسلامته تو اولین کسی نیستی اصلا استرس نده به خودت

نگران نباش خواهرمم ۳۴ هفته زایمان کرد به خاطر مسمومیت الان بچش ۱سالشه و شیطون🥰

انشاالله مشکلی نیست و نی نی قشنگت میمونه تا کامل شه

انشاالله به سلامتی بغلش میگیری هیچی نیست❤️🙏🏻

هفته ای که توش هستی بالاست و مسکلی برای بچه نیست و خودتم سلامتی.نگران چیزی نباش

نگران نباش بچه الان کامله هیچی نمیشه بسلامتی و دلخوشی انشالله

هفته ات خوبه نگران نباش عزیزم بدنیا هم بیاد مشکلی نیس❤️❤️

انشالله بسلامتی تو بغل بگیریش عزیزم❤️🌱

انشالله بسلامتی زایمان میکنی عزیزم

انشالله هرچی بخوای همون بشه

سرم رو چرا زدن اونجایی دستت

ایشالله خیره به خودت استرس نده سالم بغلش میگیری😍

حتما با سلامتی و دل خوشی جوجت رو بغلش میگیری عزیزم نگران نباش🫂♥️

الهی به حق فاطمه زهرا خدا برات خوب بخاد عزیزم

خدا نکنه عزیزم ایشلا به سلامت دنیاش میاری ،

انشالله ک هرچی به صلاحته همون بشه و خیره

یعنی چی برای چی
ایشالا که هیچی نمیشه عزیزم🥺🙏🏻

عزیزم مشکلی پیش نمیاد نگران نباش

ان شاءالله بسلامتی بغلش بگیری عزیزدلم

عزیزم انشالله که چیزی نمیشه

دفع پروتئین دارم تاپیک قبل گذاشتم

سوال های مرتبط