این تو قوطی شیر خشک بود برای چیه؟

تصویر
۷ پاسخ

میزنی به انتهای قاشق، طول قاشق بزرگتر میشه
میتونی باهاش سر پیمونه شیرخشک رو هم صاف کنی که اندازت دقیق بشه

همه شیر خشکا دارن که اینو😐

وصل میکنی ب ته دسته ی قاشقش تا دستش بلندتر بشه برای زمانی ک شیر خشک میرسه ته قوطی

میزنی انتهای قاشق قاشق بلند میشه
برای وقتی که شیر خشک میرسه ته قوطی راحت تر برداری

شاید برای صاف کردن قاشق شیرخشک باشه اسم شیرخشکش چی هست

برای صاف کردن یکنواخت قاشق که داخلش هست

برا بلند کردنش

سوال های مرتبط

مامان پسرام و تودلی❤️ مامان پسرام و تودلی❤️ ۱۱ ماهگی
مامان موفرفری مامان مامان موفرفری مامان ۱۴ ماهگی