نگو زوددد اصن نگو همش حساسیت الکی ب خرج میدن یهو دیدی کل دورو اطرافت دکتر شد این و بخور اون و نخور این کار و بکن این کار و نکن فلان کن😂😂😂
یهت استرس میدن تا شکمت معلوم نشده ب کسی نگو اگه خاستی فقط خانواده های جفتتون اونم اگه ب کسی نگن
ما تا ازمایش مثبت شد به پدر مادرامون گفتیم فقط
چون دو طرف تک فرزندیم خیالمون راحته که حرف پخش نمیشه😂😂
من به مامان خودم وقتی بی بی چک مثبت بشه.
به خانواده شوهرم و بقیه هنوز نگفتم گذاشتم بعد از سونو انتی
دفعه پیش مثبت شد گفتم بچم سقط شد
ایندفعه منتظر موندم قلبش ک تشکیل شد
ب پدرمادر خودم و شوهرم گفتیم و گفتیم فعلا ب کسی نگن
سه ماه ک تموم شد خیالت از ایمک جای بچه سفت شد راحت شد میتونی به همه بگی
الان اگ موضوعش پیش بیاد میگم....
۳۰ هفته
دفعه های بعد ۵هفته و ۸ هفته گفتم سقط شد اونی ک سالم دنیا اومد ۳۰ هفته اعلام کردم
دفع قبل باهم رفتیم ازمایش بارداری رو دادیم مثبت شد گفتم
ولی این سری میخام ماه اخر بهشون بگم
۶هفته
از من به تو نصیحت
بزار حداقلللل تا تشکیل قلبش چیزی نگو
وقتی بتا مثبت شد😌😍ب همه گفتیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.