بچه ها چجوری به خانواده هاتون گفتین باردارید؟

۱۰ پاسخ

من همینجوری تو چش مامانم و خواهر شوهرم زل زدم گفتم من باردارم😂
مادر شوهرمو گفتم قلبش تشکیل شد بعدش میگم

همین که بیبی چک مثبت شد شوهرم زنگ زد به همه🤣

من به مامانم گفتم بیبی چکم مثبت شده بعد روزی که رفتیم آزمایش بعدش رفتیم خونه مادرشوهرم اینا گفت حس میکنم حامله ای خوابم دیدم برم بیبی چک بگیرم بزن گفتم نگیر ازمایش دادم مثبته اونم به پدرشوهرم گفت یه جعبه شیرینی بگیر برادرشوهرا و جاریا هم با خوردن شیرینی فهمیدن

من شب یلدا جعبه کادو بردم برا مامانم اینا داخلش آزمایش و جوراب و پستونک بود
برای مادرشوهرم اینا هم همگی اومدیم عکس بندازیم گفتم عکس سه نفره داریم میگیریم
گفت نه دو نفر
گفتم سه نفر شدیم
شوهرمم روز مرد بود زودتر گرفتم خونه رو تزیین کردم داشتم فیلم میگرفتم تو بسته کادوش یه نامه کوتاه نوشته بودم سلام بابایی من یه هدیه بزرگ از طرف خدام تو دل مامانم
عزیزم یه فرشته ی دیگه اومده که تو براش پدری کنی و اینا

من برای خانواده خودم باکس درست کردم برای خانواده همسرم قراره باکس آماده کنم امشب ببرم🥹

تا الانم خیلی ها نمیدونن باردارم

عزیزم وقتی انشالله رفتی خونه شون از چشمات متوجه میشن
بخاطر اینکه یک حالت بی حسی پیدا میکنه
وقتی پرسیدن حامله ای
بگو اقدام کردیم حالا هر چی خدا بخاد

بعد سونو تشکیل قلب شام درست کردم بردم‌خونه مادرم به خانوادم گفتم خانواده شوهرمم چون ایران نیستن بعدچند خبرشون کردیم

من هنوز نگفتم
فقط همسرم و خانواده خودم.
همش استرس دارم که طوری بشه🥲
برا همین نگفتم

من فقط خودم و همسرم و مامانم می‌دونیم

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ سالگی