خانما شما خبر بارداریتون رو کی ب همه گفتین
چندهفتگی ؟؟

۱۶ پاسخ

من هنوز به جز خانواده خودمو خانواده همسرم هیچکس نمیدونه 😁

من ک تازه بچم سه ماخشه هنوز روم نشده ب کسی بگم بازم‌باردارم

من دو روز پیش گفتم 😄

من فعلا مامانم و همسرم میدونن بعد از ان تی انشاالله میگم هفته دیگه

به نظرم تا میتونی پنهون کن

من الان فقط خانواده خودم و خانواده همسرم میدونن ،فامیلا هم میبینن متوجه نمیشن باردارم🤓، به امید خدا بعد از آنومالی میگم

من هنوز‌ فقط همسرم و‌ مامان و‌بابام و مامان بابا همسرم‌‌‌میدونن
میخوام بعد انومالی دگ کم کم شل کنم کسیم فهمید و‌سوال کرد بهش بگم ولی خودم نمیگم ب کسی

چون استراحت مطلق میشن همه میفهمن

من جواب تستم مثبت شد به خواهر شوهرم گفتم ب لطفش الان ترامپم میدونه

۶هفته

من به خانواده شوهرم وخودم همون که تست وازمایش مثبت شد گفتم ولی به بقیه 16هفته که بودم گفتم

به خانواده هر دو بعد ازمایش گفتم ولی به بقیه نه چند روز پیش مهمونی بودم همه از مادرشوهرم پرسیدن عروست حامله هست؟ اونم گفته نمیدونم یعنی همه فهمیدن دیگه

به نظر من بهتره تا ۳ماهگی به همه نگی مامانتو همسرت بدونن کافیه
من باردار بودم ۱۱ هفتگی سقط شد
جز مامانمو همسرم کسی نمی‌دونست که باردارم

من به خانواده خودم و همسرم بعد سونوی تشکیل قلب ولی به بقیه بعد سونو انتی

من ب خانواده ها ۱۳ هفته گفتم

من همین که تستم مثبت شدبه اکثرا کفتم ولی دو روز بعدش رفتم سونو دیگه به همه گفتم

سوال های مرتبط

مامان لِنا 👧🏻 نیلا 👶🏻 مامان لِنا 👧🏻 نیلا 👶🏻 ۶ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری
مامان نیلماه♡ مامان نیلماه♡ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی