۲۱ پاسخ

هرچه دیرتر بهتر بنظرمن

من به مادر شوهرم اینا و مامانم اینا تو ۵ ۶ هفته گفتم بعد از سونوی غربالگریم به بقیه فامیل گفتم

من از اولش فقط همسرم و مامانم و آبجیم میدونستن، تا سونو تشکیل قلب صبر کردیم بعد به پدر و مادر همسرم گفتیم. و بهشون تاکید کردیم به کسی نگن تا هروقت خودمون خواستیم بگیم .
بعد از سونو ان تی به مادربزرگ همسرم گفتم که از طریق ایشون همه فامیل هاشون متوجه شدن، اما فامیل های خودم هنوز توی ۱۷ هفتگی کسی نمیدونه و تا از شکمم متوجه نشن، خودم نمیگم.

من و شوهرم میدونیم بهیچ کس نگفتم حتی دخملم😜قصد نداریم حالاحالا ب کسی بگیم

والا من به مامانم ومادرشوهرم اینا همون اوایل گفتم چون خیلی حالم بد بود وانوکسا میزدم
اما به دیگران هنوز نگفتم البته من رفت وامد ندارم جز خانواده خودم و شوهرم کسی هم دیده گفته بارداری من خندیدم گفتم خدا میدونه چه لزومی داره بگی اصلا ولش کن

من تا الان فقط مادر پدر خودم و همسرم میدونن
اونم بعد سونو قلب خبر دادم

من ک فعلا ب هیچ کس نمیگم انشالا تا بعدانتی بخاطرسقطایی ک داشتم میخام بذارم خیالم راحت شه بابت سلامتیش بعدبگم درحال حاضر فقدهمسرم میدونه

من حتي اب خوردن هم نتونستم بخورم

من همه اول همه مادرشوهر و همسر گفتم بعد مادرشوهر زحمت کشید به همه فامیل های خودش گفت منم به مادریبزرگم گفتم اون به همه فامیل گفت تمام شد رفت

من اولی چون روز تولدم بود شوهرم و مادر شوهرم بترتیب همه فهمیدن روز تست.
دومی فقطشوهرم و زن داداشم .بقیه بعد سونو قلب

هر چ دیرتر بهتر😂 اگ دیدی مهمون داری یا دیدی جای خاصی میخوای بری بگو ک ی وقت چیزی تو غذا نریزن ک ضرر داشته باشه برات، و الا، بذار بگذره، لااقل دوماه تموم شد بگو

ببین یه نفر ک بفهمه کل ایران می‌فهمه اون کیه توی فامیل تون. به اون یه نفر بگی کافیه 😂

من که تا بتونم به کسی نمیگم خودم. میان خونه ادم اذیتی

نگو اصلا با روانت بازی نکن

بعد تشکیل قلب بگو عزیزم برای منم دعا کن موعدم ده روز دیگس

بعد تشکیل قلب

هفته هجده بعد آنومالی

من چندتا نفر گفتم ولي خانواده شوهرم تاالان نميدونن

هروقت دوس داشتی بگوعزیزم چه اشکالی داره مبارکه

هرچی کسی نفهمه بهتره
من بچم رو بخاطر چشم زخم از دست دادم

من بعذ تشکیل قلب گفتم

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان نیلماه♡ مامان نیلماه♡ هفته بیست‌وپنجم بارداری