حساسیت به پروتئین گاوی هست یعنی؟

تصویر
۴ پاسخ

ببرش دکتر گلم

آخخخ پسر منم همینجوری میشد
و میشه گفت هیچی خوبش نکرد حساسیت ب‌ پروتئین هم نداشت در ماه 1بار اونم 1هفته اینجوری میشد از 1سالکی ب بعد خیلی کمتر شد هر دکتری بردم حساسیت ب‌یه چیزی‌گفت
آخرین دکتری ک‌بردم گفت فقط باید تا 1سالکی صبر کنی ب مرور خوب میشه
فقط خیلی نزار خشک باشه با پماد چشمی یا روغن بنفشه چرب کن

آخ الهی بگردم
یاد بچگیای پسرم افتادم تمام خاطرات بد اگزمای صورتش یادم اومد😭

شیرخشک رژیمی بده ببین بهتر میشه اچ آ

سوال های مرتبط