۶ پاسخ

منم از دیروز باز کردم خودم میبرمش اصلا نمیگه

به نظرم پوشک راحت بود
ترک شیشه خیلی سخته پوره شدم خیلی گریه میکنه براش

دومین روزه اصلا امید ندارم یاد بگیره

تصویر

دوماه گرفتم

من ۱ماه ونیمه گرفتم انقدراهم سخت نبود یعنی غول نبود😊

مام در تلاشیم ۵ روزه ولی نمیگه هنوز من خودم هی میبرم

سوال های مرتبط