من یه کرم معرفی کرد دکتر قیمتش بالاس ولی ۲ ماه عذاب کشیدم اما اونو زدم ۳ روزه خوب شد کم کم راحت شدم یعنی بعد دوماه مال منم خیلی شدید بود خیلییییی
اگه میخای بهت بگم بخر صد درصد با این خوب میشی ولی شک نکن ..
تو سایت ها بزن اسمشو اونجا اینترنتی بگیر چون تو داروخانه ها ندارن
اینه کرمش اسمش لانولین
من ۸ ماه پیش خریدم ۱ میلیون ۲۰۰ الان نمیدونم چنده👇🏻👇🏻👇🏻
کره گاو بزن خیلی خوبه
یخورده از شیرت رو هی روشون بمال
با شیر خودت هر سری شیر دادی چربش کن
عالیه این کرم
وای منم دقیقا همینجوری شدم
دکتر یه کرم بهم داد زدم بهتر شد
اول باید هر بار که بچه شیر میخوره نوک سینه تو با آب و جوش شیرین تمیز کنی بعد کرم بزنی چندساعتی بمونه
و اینکه حتما تمام حاله قهوه ای رنگ رو بکن تو دهن بچه اینجوری دیگه زخم نمیشه اگه فقط نوک سینه تو بگیره زخم میشه ...
کره یا روغن محلی و گاوی بگیر بمال روش پلاستیک بکش بمونه قشنگ
ماله من اینطوری خوب شد
کرم شقاق سینه ماستلا رو به من معرفی کردن من میخوام بگیرم یکم قیمتش بالا هست ولی اینطور ک شما میگی میارزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.