میتونی فقط از ریشه نزار و رنگ بدون امونیاک بزار
من سر بچه اولم تو این هفته ک رسیدم از دکترم پرسیدم گف رنگ بدون آمونیاک مشکلی نداره بازم از دکترت بپرس
رنگی بزار که با ریشه برخورد نداشته باشه،یسری دکترا منع نمیکنن ولی خب یک درصد احتمال اینکه به نی نی برسه هست
من رنگ کردم، رنگ نگرفت
والا من ک تو ۳۷هفته دکلره کردم
ببین نظر دکترت چیه
بستگی به شرایطت داره گلم
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.