من از این کارا اصلن خوشم نمیاد
حوصله اشم ندارم
اونروز خاله ام اینا گفتن ن نمیشه باید بگیری گفتم من حوصله ندارم و از این خبرام نیست 😑😵💫🤨
اصلا جشن نداریم 😂
من بعد چهل روزگی میگیرم ک با ختنه سورونش یکی بشه
من قبل محرم تقریبا 25 روزگی اینا یه جشن میگیرم
چهل روزگیت میوفته تو ماه محرم
ما رسم داریم که ۱۰ ام بچه رو جشن میگیریم گوسفند قربونی میکنیم و شام و میوه شیرینی و فلان ولی من چون ماه صفر میوفته همین برنامه رو چهل روزگیش درنظر دارم که هم خودم خوب شم هم بچه که قراره ختنه کنه
ما هفت روزگی میگیریم
ما چهل روزگی میگیریم اگ شرایط مناسب نباشه میزاریم بچه یکم بزرگ شه دیرترم میگیریم.ولی خب بااین هزینه ها هیچی معلوم نیست ک بگیریم یا نه
اوووف منکه نه حوصلشو دارم نه وقتشو همون هزینه جشن میدم یه چیزی برای پسرم میخرم ک کیف کنه 🥴🤣
با این گرونی ها فکر نمی کنم بگیریم
ما چهل روزگی میگیریم
رسممون زودتر همهست ۷ روزگی اسمگذاری میگیریم بعد چهل روزگی رو
اما ما ۷ روزگی رو حذف کردیم
نمیخوام با نقاهت بعد از زایمان و نوزاد ۷ روزه مهمونی بگیرم
ما هفتم یا ۱۰ ام مهمونی عصرونه زنونه میگیریم
۴۰ با ختنه اش هم نزدیکارو شاید شام دادیم
منم مجبورم بعد۴۰روزگی بگیرم چون میوفته محرم صفر
راستش رو بخوای انقد گرونی شده تصمیم گرفتیم کاری نکنیم و هزینش رو صرف بچه هام بکنم و با خرید اسباب بازی و چون تولد بچه اولم نزدیکه صرف اون کنم…الان دگ جشن ها خیلی محدود شده
مامهمینجوری میگیریم البته کم پیش میاد تا ۴۰ روز صبر کنیم معمولا ۲ هفته بعد میدیم چون هر کی همون یه روز میخاد بیاد ببینه بره اگه خیلی تاخیر بیوفته مراسم نگیری هر روز یکی میاد خونت برا تبریک بعد خیلی سختمون میشه
واسه ختنه که خیلی زود میشه 🥺
ولیمه رو اگر قرار بر گرفتن باشه روز هفتم مناسبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.