من دکترم تو اقبال هست ،دیگه همونجا میرم
تا الان تحت نظر صارم بودم
پیامبران رفتم دیدم برخوردشون مناسب نبود
ابن سینا هم رفتم تا الان ابن سینا خوب بود
چون برای ویزیت با دکترم اصلا معطلی نداره خانم های باردار سریع میفرستن داخل اتاق
بخش زایمان هم رفتم دیدم رفتار و اخلاقشون عالی بود فقط اینکه شکم اول طبیعی قبول میکنن مگر در شرایط اورژانسی
منم قصدم طبیعی هست گفتن تا لحظه آخر ماما همراهمه ورزش بهت میده در کنار توپ و وان .....
من در نهایت ابن سینا تو صادقیه انتخاب کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.