هیچی
چی بگیرم فعلا بچست و همه چی داره😅
سرکار بابای مرسانازنگ زدباهاش حرف زدگف برات کادومیخرم نیومده هنو
💋💋💋💋❤️❤️❤️❤️
ما براش النگو گرفتیم🥺🫶🏻✨
کیکو عروسکو لباس
برا دختر پنج ساله م تراش رومیزی خریدم طرح کرومی خیلی خوشحال شد
خدایی دختر داشتن خیلی خوبه خدا به هر کی دختر نداره ببخشه 😍
چه عکس نازیییی ماشاالله🥰🥰
کیک گرفتم براش و یه شاخه گل
باباش براش ازین قطارایی ک حرکت میکنن گرفته و یه بسته از توپ رنگیا چون دخترم عااااشق ایناس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.