۱۰ پاسخ

هیچی

چی بگیرم فعلا بچست و همه چی داره😅

سرکار بابای مرسانازنگ زدباهاش حرف زدگف برات کادومیخرم نیومده هنو

💋💋💋💋❤️❤️❤️❤️

ما براش النگو گرفتیم🥺🫶🏻✨

کیکو عروسکو لباس

برا دختر پنج ساله م تراش رومیزی خریدم طرح کرومی خیلی خوشحال شد
خدایی دختر داشتن خیلی خوبه خدا به هر کی دختر نداره ببخشه 😍

چه عکس نازیییی ماشاالله🥰🥰

کیک گرفتم براش و یه شاخه گل

باباش براش ازین قطارایی ک حرکت میکنن گرفته و یه بسته از توپ رنگیا چون دخترم عااااشق ایناس

سوال های مرتبط

مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان نیکا💕 مامان نیکا💕 ۱۰ ماهگی