۵ پاسخ

یه نوع قارچ هست عزیزم که بصورت زنده تو بدن ما زندگی میکنه بعضی وقتا این لکه ها رو بوجود میاره پیلینگ ایجاد میکنه، برای بچه ی من هم هست، قشنگ نگاه کن جاهای دیگ وجود نداره؟

اینا لک اگزماعه
پسر من اگزما میرد بعد ک خوب شد لکای اینجوری موند حتی رو صورتش
ولی بعد یکی دوماه رفت نگران نباش ایشالا اینام میره

از پماد هیدروکورتیزول استفاده نکردی؟

قارچه ب نظرم

به نظرم به نوع اگزما میاد یا شایدم قارچ ببر دکتر شاید هیچ کدومشون نباشه

سوال های مرتبط

مامان پسرام🍋 مامان پسرام🍋 ۶ ماهگی