من بعد واکسن دو ماهگی گوش های ماهلین رو سوراخ کردم و خوب بود
زیاد گریه نکرد فقط همون اولش تو طلا فروشی
مرده میگفت بهترین زمان بعد واکسن ۲ ماهگی هستش
نه درد نداره هرچی کوچیکتر بهتره من ۳ماهگی سوراخ کردم همون لحظه گریه کرد بعدش اروم شد
هر چ کوچک تر بهتر.
.من 4ماهگی سوراخ کردم..با انژکت همون لحظه هم گوشواره هاش انداخت خیلی خوب بود
از چهار ماهگی به بعد باید سوراخ کنی عزیزم
اگر دکتر اسپری بی حسی نزد خودتون همراهتون باشه بزنید براش آخه برای دختر من نزد گریه کرد
ولی در کل درد زیادی نداره و لحظه ای هست
من ۱۹ روزگیش سوراخ کردم الانم خوب،شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.