۱۰ پاسخ

منم هنوز سوراخ نکردم اما تا قبله عید قربان میخام انجام بدم با دستگاه تفنگی بهتره

من ماله دخترمو چند روز پیش با دستگاه تفنگی سوراخ کردم همون لحضه بشدت گریه کرد بعدش آروم شد

من با سوزن سوراخ کردم دو روزش بود راضیم

اره عزیزم موقشه دیگه سوراخ کنی هرچی بزرگ تر بشن درد بیشتری میگیره من با سوزن انجام دادم

من یک ماه پیش سوراخ کردم، با دستگاه تفنگی،
قبلش پماد بی‌حسی زایلاپی زدم، هیچی متوجه نشد،
حتی همون لحظه هم‌گریه نکرد، خیلی راحت بود خداروشکر

من یه هفته پیش سوراخ کردم
فقط همون لحظه گریه کرد و بعدش خداروشکر اذیت نکرد

من ۱۴ روزگی با سوزن سوراخ کردم خیلیم راضی بود خواهرام با دستگاه تفنگی سوراخ کردم اصلا راضی نبودن

من سوراخ نمیکنم دکترشم گفت بذار ۱۸ ماه به بعد سوراخ کن

الان سوراخ کن دختر من ۱ سالش بود رفتم سوراخ کنم انقد گریه کرد انقد از دکتر ترسید اجازه نمیداد ولی بچه ۳ ماهه ترس و اینا نمی فهمه

منم سوراخ نکردم هرکی یه چیزی میگه منم منصرف میشم نمیدونم کی سوراخ کنم

سوال های مرتبط