۲ پاسخ

من که از اولم اب قاطی نکردم فقط دفعه اول کم چربشو دادم بعدش دگ پرچرب

اول یک چهارم شیر گاو سه چهارم اب جوشیده
بعد نصف شیر گاو نصف اب
بعد سه چهارم شیر گاو یک چهارم اب
بعد دیگه کامل شیر گاو

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی
مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی