من ۲۷ هفته و ۵ روزم ، سونو دادم وزن بچه ۱۰۷۰ بود ... خوبه به نظرتون؟

۴ پاسخ

عزیزم سرویس خواب بدستت رسید ؟کیفیتش خوبه؟ چاپ؟ من گلدوزی دوست دارم آخه میترسم چاپ پاک بشه یا شکلش رو از دست بده

بله عزیزم خوبه
نینی منم ۲۷ هفته و ۱ روز ۱۱۰۰ بود دکتر گفت نرمال و مناسب هفته اش هستش

منم دیشب سونو رشد دادم. 27 هفته و 4 روزمه. 1 کیلو و 115 گرم بود. گف وزنش خوبه

۱۰۰ گرم اینا کمه

سوال های مرتبط