۶ پاسخ

از منم دیگه مث توعه ولی خب کاری از دستم برنمیاد شیاف و آمپول میزنم تاره من گاها بلند هم میشم

شما سونو شکمی انجام دادین یا واژینال؟من تقریبا یه ماه بعد سونو شکمی انجام دادم.دکتر گفت سونو شکمی نسبت به واژینال طول دهانه و کمتر میزنه.اگه واژینال انجام بدی بیشتر نشون میده

دکترم گفت دیگه طول سرویکس واسم ارزشی نداره. طول سرویکس هم با ورن بچه میاد پایین

استراحت کن هیچی نمیشه 👍🏻
شیاف هاتو مرتب بزار
حموم هر دو هفته در حد ده دقیقه اونم بشین روی صندلی خودتو بشور. اگه موهات زود به زود چرب میشه توی روشویی بده شوهرت بشوره واست
رابطه هم که تا ماه نه ممنوع 😁
هیچیت نمیشه

اشکال نداره گلم
دیگ تو هفت ماهی،فقط استراحت مطلق باش،هرچی بچه بیشتر بمونه بهتره

استراحت باش حتما

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وپنجم بارداری