کسی توی شیردهی آزیترومایسین خورده؟؟؟

۵ پاسخ

آره زیاد

آره من

اره ولی آب ومایعات زیاد بخور شیرت کم نشه

اره من

اره من از اول زایمان تا ۶ ماه بخاطر عفونتم

سوال های مرتبط