من یه رژ خریدم براش
هیچی نخریدم اینق هزینه وگرونی زیاده ک فکراینجورچیزاب مغزمم نمیگنجه مگ اینک تولدباش براش ی چی سنگین بخریم
عروسک
😄 هیچی نگرفتم ولی دیشب براش شامی ک دوست داشت رو درست کردم، امشب هم شاید یه کیک بگیرم... شاید هم نگیرم
تولدش ۱۶ فروردین بود کلی کادو گرفتم دیگه نمیخوام زیادهروی کنم
دخترم عاشق اردک بود رفتم براش عروسکشو گرفتم
کیک و لباس
هنوز هیچی میخوام برم یه کلاه خیلی خوشگل بخرم براششش
هیچی نگرفتیم
حتی کیک هم نگرفتم
کیک پختم با ی سکه پارسیان ماه پیش براش سرسره و اسباب بازی خریده بودم واسه همین ایندفه طلاگرفتم
هنوز هيچي
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.