۵ پاسخ

منم دندون درد دارم استا ۳۲۵خوردم تاثیر نداشت

نه بابا منم میخورم برادندونم

عزیزم ادم قبل از خوردن چیزی باید اول بپرسه و مطمعن بشه ضرر نداشت بخور وقتی دیگه خوردی تموم شده اصلا اگه ضرر هم داشته باسه الان چیکار میتونی بکنی 🤣🤣

نه برامن دکترم سه بسته نوشته بود عفونت بکنه بیشتر ضرر داره

نه عزیزم ضرر نداره به من دکتر کوآموکسی کلاو645 هر 8 ساعت خوردم 10 تا
آموکسی سیلین خیلی ضعیف تره

سوال های مرتبط

مامان اقا آرشا🩵 مامان اقا آرشا🩵 هفته سی‌ام بارداری