۶ پاسخ

بله زیاد

اره منم همین سایز بود

ان شاء الله ، استرس نداشته باش

اره بهترین سایزه

اگه همسرت مشکلی نداشته باشه بله احتمالش زیاده

اره من فولیکولم ۲۴ بود

سوال های مرتبط

mnne bashe mnne bashe قصد بارداری
خانماااا اومدیم سیزده بدر ی تصادف داشتیم طرف از پشت زد الان که پیاده شدیم کمرم به شدددت دردمیکنه حس میکنم خیسم شدممم روز دوم هستم بعد از پنجره ی باروریمه امکان داره باردار شده باشم ولی بیفته😭😭😭😭😭😭😭😭😭ب کسی هم دسترسی ندارم الان ،این ماه خیلی امیدوار بوددددم



بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری