۳ پاسخ

دوماه بعد از تکمیل پرونده

من آذر زایمان کردم،اما اول دی ماه اداره مدارک فرستاد،تا الان فقط آذر و دی و بهمن رو واریز کردند ،خیلی برام دیر واریز کردن

من بهمن زایمان کردم و اقدام کردم اخر فروردین واریز شد برام

سوال های مرتبط