۲ پاسخ

ای وی اف نکردم. دو بار آی یو ای که برای من جواب نداشت چون هم دی آن ای ضعیف بود هم تحرکش دکتر گفت اسپرمش خیلی ضعیفه با ای یو ای باردار نمیشی ما هم بعد اون 2 ماه رو بیخیال شدیم نه قرصی کلا هم هر چی ضرر داشت خوردیم ولی همون موقع طبیعی شد خدا بخواد معجزه می‌کنه

من با ۱۰٪ تحرک

سوال های مرتبط