۶ پاسخ

من با مورفو ۱ گرید ۳ طبیعی باردار شدم

ای وی اف کردم مثبت شد ایست قلبی کرد

همسر منم ۳ منم ضخامت آندومتر ۶ از خرداد میرم برای گرفتن دارو برای ivf

با مورفو و سرعت صفر ای وی اف کردیم

موردفولوژی همسر من ۳بود قرص خورد اومد شد ۱ بعد دکتر رو عوض کردیم چهار ماه قرص خورد شد ۲این ماه انتقال جنین دارم

من با مورفولوژی یک طبیعی باردار شدم
بعد دو سال

سوال های مرتبط

من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری
من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری