بهار فصل زایش هست. از طرف دیگه هروقت ادم درگیر مسئله بارداری نباشه و بیخیالش بشه نتیجه مثبت تری میگیره
بخاطر اینکه آقایون بیکار بودن ۲۴ ساعته خونه بودن حوصله شون سر رفته هر روز اقدام کردن بالاخره یه روزش میگیره دیگه
بعد از ماه رمضون هم بدن خیلی آماده بارداری هست
قدیمیا میگن تو بهار رحم اماده تره
این ج..... هورمونای اکثر خانمارو ریخت بهم😔😪😪😪😪استرس نابودمون کرد الهی خدا ازشون نگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.