شکم دوم باردارم و حدود ۱۶ هفته چرا چیزی حس نمیکنم از حرکت؟

۶ پاسخ

بستگی به جفت هم داره

از ۲۰ تا ۲۴ انتظار حس کردن حرکت ها وجود داره

من از دیشب متوجه میشم
شکم اول دوقلو ی دختر پسر
دوم ی پسر
اینم نمیدونم چیه ولی دیشب برا اولین بار امروز هم دوباره حس کردم

منم همینطورم
اگه تهوع نباشه یادم میره باردارم

من براس دخترم از بعد از غربالگری اول متوجه میشدم ولی الان یک هفته متوجه میشم

منم شکم دومه ولی هنوز چیزی حس نکردم

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد