داروی برای کیسه آب نیست و چون خدارو شکر بالای 24هفته هستی اگر انشالا که نباشه ولی اگر کیسه آب نشتی داشته باشه باید تا هفته 29کاملا استراحت داشته باشی و بستری میکنند و آنتی بیوتیک میدن که عفوت نکنی و آمپول بتا میزنن که ریه بچه تا اون موقع تشکیل بشه اگر کیسه جوش بخوره و ترمیم بشه که هیچی تا زایمان صبر میکنند ولی اگر مرتب اب دور بچه خیلی کم بشه یا خدای نکرده یهو کیسه آب پاره بشه دیگه هفته 29 با سزارین بچه رو در میارن میزارن توی دستگاه این اطلاعاتی بود که من داشتم حالا شهرهای مختلف و بیمارستان های مختلف فرق میکنه پروتوکلهاشون
ما دکتر نیستیم که بدونیم چه دارویی میده فقط میدونیم که درمان داره اگه نگرانی برو تست آمینو شور بده دکترت نگا کنه
سوال منم هست من همش توهم نشتی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.