خانما مراقبت های بعد از آمینو سنتز رو میشه بگید❤️

۲ پاسخ

یه هفته استراحت مطلق، راه نرو زیاد ، سرپا نمون خیلی ، یه هفته تشک پهن کن هم نشستن هم غذا خوردن هم کارای دیگه رو تشک باش ، دستشویی فرنگی استفاده کن ، حموم نرو پله استفاده نکن ، موقع دستشویی رفتن آروم راه برو مایعات زیاد بخور ، به پهلو یا رو کمر بخواب مواظب باش رو شکم غلط نزنی ، موقع بلند شدن آروم بلند شو ، سرفه و عطسه زیاد هم داری حتما به دکترت بگو دارو بده اگه شکمت سفته حتما چیزایی بخور که راحت بتونی دستشویی بری حسابی از خودت مراقبت کن تا همه چیز به خوبی پیش بره ، به امید خدا هم نی نی سالم سلامت به دنیا میاد استرس نداشته باش

یک هفته استراحت مطلق فقط برای سرویس بلند شو و سرویس بهداشتی فرنگی استفاده کن و بعد یک هفته حمام برو و تا دو هفته رانندگی ممنوع تا یک ماه رابطه ممنوع مایعات هم زیاد مصرف کن استرس هم نداشته باش چون ۹۰ درصد مواقع جواب خوبه ❤️

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند🎀 مامان معجزه خداوند🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی گلی مامان نی نی گلی ۴ ماهگی
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان طاها کوچولو مامان طاها کوچولو ۸ ماهگی
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان إما کوچولو❤️ مامان إما کوچولو❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 هفته بیست‌وچهارم بارداری