عزیزم اصلا نگران نباش بارداری قبلیم هم دقیقا همینو به من گفتن،آمینوسنتز کردم یک ماه گریه کردم تاحواب بیاد سالم بود،۹۹ درصد سالمن خیالت راحت
استراحت مطلق،هر ۱۲ساعت استفاده از شیاف پروژسترون ،حموم تا سه روز ممنون،خوردن آب و مایعات به اندازه کافی خودش ترمیم میشه فقط کار سنگین اصلا نکن فشار به شکمت بیاد خطرناکه
کحا امینو شدید بخاطر چی سخت نبود؟
هیچی خودش ترمیم میشه نگران نباش من حتی استراحت مطلقم نکردم میرفتم مهمونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.