۳ پاسخ

خیلی راحت بود اونجوری که خیلی نگران بودم میترسیدم اصلا نبود خیلی خیلی راحت بود

قبلش واسش بی حسی زدگریه کرد گوشیو بهش نشون دادیم ساکت شد بعدشم ک اصلا بی قراری نداشت واسش روغن چرب میکنم هر شب

من پماد زایلاپی گرفتم قبلش بزنم به گوشش که بی حس بشه و ببرم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی