قرص میده دکتر میخوری نگران نباش 🥰زود برو دکتر تا دارو رو شروع کنی تیروئید مهمه
قرص میخوری کنترل میشه
برامن سه و یک دهم بود دکتر دارو داد
خیلی مهمه ولی اگه داروش رو مرتب مصرف کنین، خطرناک نیست.
کلاً بیماری بیآزاریه.
قرص میخوری کنترل میشه
بله خیلی مهمه باید کنترل بشه
حتما دکتر برو که دا ررو بده
غده تیرویید در تشکیل مغز و ذهن بچه تاثیر داره پس خواهشا پیگیری کن عزیزم
نگران هم نباش چون اوایل بارداری هستی همه چی کنترل میشه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.